مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-13سياسي

مقابله با انحصارطلبی خودروسازان موجب افزایش رضایت مردم می شود


مقابله با انحصارطلبی خودروسازان و پاسخ گو کردن آنان موجب افزایش رضایت مردم از وزارت صمت می شود.

- رحمت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد وزیر صمت اظهار داشت: آقای فاطمی وزیری جوان، علاقمند، متدین و دارای سلامت نفس است.

وی افزود: 42 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و دولت های متعدد روی کار آمده اند؛ اما یکی از نگرانی هایی که در جامعه و بین اذهان مردم وجود دارد مربوط به ارتباطات ناسالم، فساد و رانت است که عامه مردم نفعی از آن ندارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارتخانه های مهم و استراتژیک است که حجم کار آن سنگین بوده و همه مردم و بخش های مختلف با آن کار دارند.

فیروزی گفت: آقای فاطمی امین برای رفع مشکلات و معضلات بخش مهم صنعت، معدن و تجارت کشور در حال تلاش است؛ نباید این توقع را داشته باشیم که ظرف مدت 6 ماه تا یکسال مشکلات تلمبار شده چند دهه اخیر کشور حل شود که البته اگر این توقع را داشته باشیم عقلانی نبوده و دور از انصاف است.

وی گفت: وزیر صنعت باید با استفاده از توانایی بالای خود، مشاورین مطلوب، معاونین و کارشناسان خوب زمینه جذب سرمایه مردم و کسب اعتماد آنان و حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد تولید و کار سالم را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با انحصارطلبی خودروسازان موجب افزایش رضایت مردم می شود

مقابله با انحصارطلبی خودروسازان موجب افزایش رضایت مردم می شود