مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-13سياسي

تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی


عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار بر ضرورت تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی تاکید کرد وگفت: اگر مجلس انقلابی بخواهد یک یادگاری و باقیات و صالحات از خود به جا بگذارد، - همین تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی است که امیدواریم امسال به نتیجه برسد.

وی همچنین از کارگران خواست تا بدون پرداختی از سوی کارفرما برگه تسویه حساب امضا نکنند.

علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته اعضای شورای عالی کار در جریان تعیین دستمزد 1401 همکاری و همراهی موثری از خود نشان دادند و افزایش خوبی در مورد حقوق کارگران صورت گرفت که جای تقدیر است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع روابط کار اظهار کرد: چند سال است وزارت کار بخشنامه کرده است که کارفرمایان قراردادهای نیروهای کار خود را در سامانه ثبت کنند ولی چه تعداد از کارفرمایان این کار را انجام داده اند و چرا روی این موضوع نظارت نمی شود؟ عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار تصریح کرد: وقتی سامانه جامع روابط کار هست چرا از آن استفاده نکنیم؟ اگر نظارت شود و سامانه مورد استفاده قرار گیرد، ضمن شفاف سازی 90 درصد شکایات در ادارات کار جمع می شود.

اصلانی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری در خصوص تسویه حساب کارگران اظهار کرد: این رأی یکی از آرای تاثیرگذار در تسویه حساب کارگر بود و به موجب آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی

تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی