مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-13اجتماعي

سیستان و بلوچستان رتبه نخست جشنواره خیرین مدرسه ساز را کسب کرد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این استان رتبه نخست حوزه مشارکت خیران سال 1400 کشور را از آن خود کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این استان رتبه نخست حوزه مشارکت خیران سال 1400 کشور را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- میثم لکزایی افزود: سال گذشته سیستان و بلوچستان در حوزه مشارکت و همراهی خیرین نیک اندیش در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضاهای آموزشی روند رو به رشدی داشته تا جایی که آورده 2 هزار و 124 میلیارد ریالی را شاهد بودیم که در نوع خود بی نظیر است.

وی بیان کرد: بررسی به عمل آمده در این مقوله از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور خوشبختانه سیستان و بلوچستان رتبه اول را به خود اختصاص داد که نشان از توجه ویژه و تعامل بیش از پیش خیّران و نیات خیرخواهانه انسان هایی دارد که برای فرزندان این سامان دل می سوزانند و به عشق آنان گام در این سرزمین می نهند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: با حضور موثر و جدی خیرین عزیز در جای جای استان کارگاه ساخت و ساز و نهضت بزرگ مدرسه سازی شکل گرفته و روز به روز در حال توسعه است که نوید روزهای پر امیدی را می دهد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان رتبه نخست جشنواره خیرین مدرسه ساز را کسب کرد

سیستان و بلوچستان رتبه نخست جشنواره خیرین مدرسه ساز را کسب کرد