مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-13اقتصادي

تحول نوین و اساسی در راهبرد اقتصادی شهرداری تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری از ایجاد یک تحول نوین و اساسی در راهبرد اقتصادی شهرداری تهران مبتنی بر ارائه خدمت و نه بر اساس بنگاه داری، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح در جلسه ای با حضور محمد منان رییسی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، ضمن اشاره به مطالعات انجام شده در حوزه مالی محاسباتی شهرداری  بر بازنگری سریع و در لحظه جهت اصلاح سیستم مالی شهرداری بر پایه اصول علمی و استانداردهای حسابداری و تغییر آن مطابق با واقعیت های موجود تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نظام مالی شهرداری نیازمند یک خزانه واحد است تا علاوه بر آنکه تمامی منابع مالی وصولی و درآمدهای شهرداری در یک حساب تجمیع شود، قابلیت کنترل لحظه به لحظه جهت نظارت قبل، حین و پس از خرج را  نیز داشته باشد.

ایجاد خزانه واحد سبب تمرکز رسوب پول در همان حساب و مدیریت نقدینگی نیز خواهد شد.

فلاح ضمن اشاره به ایجاد خزانه واحد در شهرداری گفت: خوشبختانه از اسفند ماه سال گذشته، تمامی پرداختی های سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران از محل این حساب واحد انجام شده است اما در خصوص پیاده سازی و استقرار سامانه خزانه الکترونیکی شهرداری که طراحی آن توسط یک تیم تحقیقاتی دانشگاهی انجام شده، نیازمند همکاری و کمک همه جانبه مرکز مطالعات و برنامه ریزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول نوین و اساسی در راهبرد اقتصادی شهرداری تهران

تحول نوین و اساسی در راهبرد اقتصادی شهرداری تهران