مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-13سياسي

عملیاتی شدن 18 طرح پایلوت مرتبط با رفع مشکلات سازوکار های آماری در مراجع قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای تاکیدات مؤکد و دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص ارتقاء و بهبود سازوکار ها و فرآیند های آمارگیری در دستگاه قضایی، - حجت الاسلام محمد مصدق گفت: در سال جدید در مرحله ای قرار داریم که قصد داریم به موضوع تحول و تعالی در قوه قضاییه جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای تاکیدات مؤکد و دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص ارتقاء و بهبود سازوکار ها و فرآیند های آمارگیری در دستگاه قضایی، به عنوان یکی از بستر های فسادزا و همچنین عامل اطاله دادرسی، امروز (چهارشنبه 24 فروردین) همایش ویدئوکنفرانسی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه با حضور رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور و دادستان های مراکز استان ها برگزار شد.

یکی از دستورکار های اصلی این همایش، رفع اشکالات فرآیند های آمارگیری در دستگاه قضایی بود؛ همچنین در جریان این همایش، 18 طرح پایلوت مرتبط با سازوکار های آماری در مراکز و مراجع قضایی عملیاتی شدند.

حجت الاسلام محمد مصدق گفت: در سال جدید در مرحله ای قرار داریم که قصد داریم به موضوع تحول و تعالی در قوه قضاییه جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن 18 طرح پایلوت مرتبط با رفع مشکلات سازوکار های آماری در مراجع قضایی

عملیاتی شدن 18 طرح پایلوت مرتبط با رفع مشکلات سازوکار های آماری در مراجع قضایی