مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-13اقتصادي

پیشرفت 42 درصدی سد تنگ سرخ بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو کارگروه برای تملک و جابه جایی روستاهای در مسیر سد تنگ سرخ تشکیل شده است.

- کیامرث حاجی زاده در بازدید از سد تنگ سرخ با بیان اینکه کارهای خوبی در بحث ایجاد منابع آب پایدار در استان انجام شده افزود: منابع آب پایدار نیاز استان مخصوصاً مرکز استان شهرستان بویراحمد و دنا و بخش های تابعه است چرا که مرتبا به علت عدم کنترل سیلاب، بخش کشاورزی ما متحمل خسارت می شد.

وی با بیان اینکه مهمترین شغل مردم کشاورزی، دامپروری و باغداری است، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به علت عدم داشتن منبع آب پایدار و خشکسالی خسارت زیادی سال گذشته و امسال متحمل شد، به همین دلیل به فکر احداث منابع آب پایدار شدیم و برای اولین بار در یکسال و نیم اخیر حرکت جدیدی در بحث سدسازی در درون استان آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سد تنگ سرخ در سال 90 کلنگ زنی شد اما به علت معارضات دولتی، مردمی و همچنین مشکل اعتباری که داشت سال ها راکد ماند تا اینکه در یکسال و نیم اخیر با رایزنی مسئولان استان فعال و طبق گزارش قرارگاه خاتم به عنوان مجری طرح پروژه بالغ بر 42 درصد پیشرفت دارد که پیشرفت خوبی است اما به دلیل خشکسالی های پی در پی نیاز است که سدها سریعتر احداث شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 42 درصدی سد تنگ سرخ بویراحمد

پیشرفت 42 درصدی سد تنگ سرخ بویراحمد