مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-13سياسي

مسابقه قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین


مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراین از برگزاری مسابقه قرآنی «بهار در بهار» به مناسبت ایام پر برکت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- مسابقه قرآنی بهار در بهار میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین ایسنا/خراسان شمالی مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراین از برگزاری مسابقه قرآنی بهار در بهار به مناسبت ایام پر برکت ماه مبارک رمضان خبر داد.

زهرا براتی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی بهار در بهار به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان اسفراین، اظهار کرد: به همت این کانون و اداره تبلیغات اسلامی، موسسه قرآنی رهپویان مرآت الهدی و نهضت پیشرفت بانوان اسفراین این مسابقه طراحی و فراخوان آن صادر شده است.

وی افزود: این مسابقه در رشته های عکس، تهیه کلیپ، عکس موبایلی، پادکست و نیز بخش ویژه برگزار می شود.

براتی ادامه داد: کلیپ با مضامین قرآنی، ارسال عکس نوشت قرآنی، ارسال عکس موبایلی در موضوعات نماز، نیایش و جلسات قرآن خانگی و مساجد، ارسال پادکست و فیلم در موضوعات تدبر در قرآن، تفسیر قرآن و دعوت دیگران به قرائت و تفکر در قرآن و معنویت و رمضان طراحی شده است.

وی زمان ارسال آثار را تا پایان ماه مبارک برشمرد و گفت: علاقمندان از سراسر استان می توانند برای شرکت در مسابقه آثار تولیدی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین

مسابقه قرآنی «بهار در بهار» میزبان هنرمندان مسجدی در اسفراین