مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 00:322022-04-12اقتصادي

وعده افتتاح ایستگاه پمپاژ آب «چم مهر» پلدختر طی امسال


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: با خرید تجهیزات مورد نیاز، تلاش می شود که ایستگاه پمپاژ «چم مهر» پلدختر طی سال جاری به بهره برداری برسد.

- ، داریوش حسن نژاد روز سه شنبه در بازدید از پروژه های ایستگاه پمپاژ واشیان ، جایدر و چم مهر پلدختر اظهار داشت: پروژه ایستگاه پمپاژ جایدر با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در سال 1388 آغاز شد که تا کنون 290 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: با بررسی های انجام شده توسط قسمت طرح و توسعه شرکت، اولویت ابتدایی آب منطقه ای تکمیل ایستگاه مرکزی این پروژه است که هزار و 500 هکتار از اراضی منطقه را آبی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: ایستگاه یک و پنج این پروژه ساخته شده ولی متأسفانه شبکه های آن به دلیل سیلاب 98 قابلیت بهره برداری ندارد.

حسن نژاد در ادامه با اشاره به ایستگاه پمپاژ چم مهر پلدختر اظهار داشت: این طرح با پیشرفت 65 درصد با قرار دادی بالغ بر 194 میلیارد ریال به مدت 9 ماه در حال اجرا است.

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه چم مهر در سال 1399 آغاز شد که با خرید تجهیزات مورد نیاز ایستگاه تلاش می شود در سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده افتتاح ایستگاه پمپاژ آب «چم مهر» پلدختر طی امسال

وعده افتتاح ایستگاه پمپاژ آب «چم مهر» پلدختر طی امسال