مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 23:572022-04-12سياسي

حج گران تری در پیش است


رییس کمیسیون حج نیجریه در ارتباطی تصویری با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با اشاره به آخرین گفت وگوهایی که با مقامات عربستان داشته است، - خبر داد: هزینه های حج پیش رو از سال های گذشته گران تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مسؤولان حج جمهوری اسلامی ایران و نیجریه در ارتباطی تصویری ضمن تبادل نظر درباره حج پیش رو، از توسعه روابط و همکاری های دو کشور در این حوزه استقبال کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ با اشاره به مشترکات فرهنگی و مذهبی دو کشور، بهره برداری از این اشتراکات در راستای منافع دو ملت را خواستار شد.

او با اشاره به حضور مسلمانان در حج پس از تعطیلی دوساله، بیان کرد: برگزاری این نشست ها می تواند به استفاده بهینه از تجربیات کشورهای اسلامی در مسیر هم افزایی در برنامه های دینی منجر شود.

نواب همچنین یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه حج و زیات فعالیت های مختلفی از شکل دهی کاروان ها تا تدوین حدود دوهزار جلد کتاب، آموزش های جدید و روش مند و استفاده از روحانیون داشته که می تواند با نیجریه همکاری کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امیدواریم همکاری و هماهنگی بعثه های حج ایران و نیجریه در زمینه های مختلف امور حج و عمره به ویژه حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حج گران تری در پیش است

حج گران تری در پیش است