مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-12بين الملل

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری؛ هدیه بن سلمان به داماد ترامپ برای دفن قتل خاشقچی


یک روزنامه آمریکایی گزارش داده ولیعهد عربستان سعودی علی رغم مخالفت های یک هیئت نظارتی یک سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری به داماد رییس جمهور سابق آمریکا اعطا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داده جارد کوشنر ، داماد و مشاور دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا 6 ماه پس از ترک کاخ سفید از جانب صندوقی که ریاست آن بر عهده محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی بوده، یک سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری به دست آورده است.

روزنامه نیویورک تایمز نوشته این سرمایه گذاری در حالی به کوشنر واگذار شده که مشاوران صندوق مذکور هشدار داده بودند که ورود به چنین معامله ای به صلاح نیست.

اسنادی که این روزنامه به آنها دست یافته نشان می دهند هیئتی که مسئولیت نظارت بر سرمایه گذاری های صندوق ثروت ملی عربستان را بر عهده داشته نگرانی هایی را درباره معامله با شرکت تازه تأسیس کوشنر به نام Affinity Partners مطرح کرده بودند.

اما تنها چند روز بعدتر، در جلسه ای به ریاست محمد بن سلمان و با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی هشدارهای مشاوران صندوق نادیده گرفته شد و سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری به جارد کوشنر تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری؛ هدیه بن سلمان به داماد ترامپ برای دفن قتل خاشقچی

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری؛ هدیه بن سلمان به داماد ترامپ برای دفن قتل خاشقچی