مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 20:272022-04-12سياسي

انقلاب اسلامی جریانی تحول آفرین و تعالی بخش است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران، جریانی تحول آفرین و تعالی بخش در دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه امروز در آیین گشایش نمایشگاه هفته هنر انقلاب اسلامی و رونمایی از سردیس شهید سید مرتضی آوینی که در محل ساختمان حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، جریانی تحول آفرین و تعالی بخش است، بنابراین می توان با آرامش خاطر در مکتب هنر انقلاب اسلامی به سمت تعالی انسان حرکت کرد.

وی افزود: هنر باید در اشاعه فرهنگ اسلامی به کار گرفته شود و این وظیفه بزرگ به عهده هنرمندان است، هنرمندان می توانند با هنر خود فرهنگ انقلاب اسلامی، صلح و معنویت را در دنیا گسترش دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه در جامعه باید گام های موثری در راستای اعتلای هنر اسلامی برداشته شود افزود: هنر انقلاب اسلامی علی رغم آشفتگی های رسانه ای، تلاش می کند تا زمینه های بهبود زندگی انسان را به وجود آورد.

هنر انقلاب اسلامی، هنری متمایز است امیر رجبی، رییس حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی شهید آوینی آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: نمایشگاه و برنامه های مختلفی در راستای شناساندن هنر انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی جریانی تحول آفرین و تعالی بخش است

انقلاب اسلامی جریانی تحول آفرین و تعالی بخش است