مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-12اقتصادي

بخشی از آرد سهمیه اردبیل قاچاق می شود/بالا بودن سرانه آرد مصرفی در اردبیل


آمارها نشان می دهد که بخشی از آرد توزیع شده در شهر اردبیل به اشکال مختلف قاچاق شده و به خارج از شهر حمل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اعتماد اعجازی عصر سه شنبه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه نصف جمعیت استان اردبیل در شهر اردبیل ساکن هستند، همچنان تلاش ما بر این است تا تعداد نانوایی ها و کیفیت پخت آنها را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در شهر اردبیل بیش از یک هزار و 800 واحد نانوایی فعال است، تصریح کرد: سرانه آرد مصرفی در شهر اردبیل 11 کیلوگرم است در حالی که این سرانه در کشور 7.

5 کیلوگرم است.

فرماندار اردبیل به بالا بودن آمار سرانه مصرف آرد در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: این شرایط نشان می دهد که بخشی از آرد توزیع شده در شهر اردبیل به اشکال مختلف قاچاق شده و خارج از دسترس نانوایان قرار می گیرد.

اعتماد اعجازی افزود: ما به دقت این موضوع را در ماه های اخیر رصد کردیم و با مشاهده قاچاق آرد به خارج از استان و شهرستان، سعی شده تا با چنین تخلفاتی برخورد و با متخلفان نیز طبق قوانین برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار تأمین به موقع و مناسب آرد در بین نانوایی ها، در بازرسی ها سعی بر بررسی کیفی پخت نان است که در این زمینه به صورت استانی و شهرستانی تصمیم بر این شده تا آموزش ها و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از آرد سهمیه اردبیل قاچاق می شود/بالا بودن سرانه آرد مصرفی در اردبیل

بخشی از آرد سهمیه اردبیل قاچاق می شود/بالا بودن سرانه آرد مصرفی در اردبیل