مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-12حوادث

60 کیسه آرد قاچاق در شهرستان بهمیی کشف شد/ برخورد قاطع با متخلفان


رییس تعزیرات حکومتی بهمیی از کشف 60 کیسه آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی بهمیی با متخلفان برخورد جدی و قاطع خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، ارسلان عباسی از کشف  60کیسه آرد قاچاق از خودروی سایپا در شهرستان بهمیی خبر داد.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمیی گفت: خودروی سایپا حامل 60 کیسه آرد قاچاق در محور خروجی شهرستان بهمیی به سمت بهبهان بود که با هوشیاری بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی، پلیس آگاهی کشف و بلافاصله متهم و خودروی حمل کالاهای مکشوفه به پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق هدایت و توقیف شد.

 رییس تعزیرات حکومتی شهرستان عنوان کرد: براساس تحقیقات بعمل آمده متهم قصد خروج محموله از بهمیی به شهرستان رامهرمز جهت فروش خارج از شبکه این محموله به رستوران های بین راهی که مجهز به دستگاه پخت و نانوایی های مربوطه و غیرمجاز را داشت به دام قانون افتاد.

وی اظهار داشت: کالا های سهمیه بندی شده همچون آرد که جهت رفاه مردم با یارانه دولت و به نرخ دولتی در اختیار شبکه ها و مناطق مختلف قرار می گیرد چنانکه به هر شکلی از شبکه عرضه یا قاچاق شود بر اساس ماده 5 قانون تعزیرات حکومتی به مجازات نقدی سنگین و چند برابری محکوم خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 کیسه آرد قاچاق در شهرستان بهمیی کشف شد/ برخورد قاطع با متخلفان

60 کیسه آرد قاچاق در شهرستان بهمیی کشف شد/ برخورد قاطع با متخلفان