مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-12اقتصادي

عرضه اولیه شرکت 1702 میلیارد تومانی


بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، از ابتدای امسال هیچ عرضه اولیه ای در بازار سرمایه رخ نداده است و با توجه به روز های خوب بازار سرمایه و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده کدال انتظار می رود عرضه اولیه ها به بازار سرمایه بازگردند.

با توجه به اطلاعیه هایی که امروز در سامانه کدال منتشر گردید احتمال می رود عرضه اولیه تپسی به زودی انجام شود، البته زمزمه عرضه اولیه نماد آسیاتک نیز به گوش می رسد.

عرضه اولیه تپسی مدت ها است که سخن از ورود استارتاپ ها به بورس است.

شهریور ماه سال گذشته فرهاد دژپسند وزیر سابق اقتصاد و دارایی، از عرضه اولیه سهام استارتاپ های دیجی کالا، کافه بازار، تپسی، شیپور و فیلیمو خبر داده بود، اما این اتفاق رخ نداد.

یکی از استارتاپ هایی که وارد فرا و مطابق اطلاعیه فرابورس ایران شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از 7 آذر 1400 در فهرست نرخ های فرابورس ایران به عنوان دویست و هفتادمین نماد معاملاتی و یکصد و شصت و چهارمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه شرکت 1702 میلیارد تومانی

عرضه اولیه شرکت 1702 میلیارد تومانی