مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-12سياسي

حجت الاسلام رفیعی: تولیدگران از حضرت خدیجه(س) کار آفرینی سالم را یاد بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی طی سخنانی در روز دهم ماه رمضان، در ادامه سلسله مباحث تفسیر سوره عنکبوت در حرم بانوی کرامت گفت: رسول گرامی اسلام در عرض چند روز در سال دهم هجری دو یار وفادار خود ابوطالب و حضرت خدیجه(س) را از دست دادند و از دست دادن این دو پشتیبان و دو مدافع برای رسول خدا بسیار سخت بود و متاسفانه در طول تاریخ در حق این دو بزرگوار ظلم شده است.

وی افزود: هیچکدام از همسران نبی خدا با حضرت خدیجه (س) قابل مقایسه نیست و این همسر مومنه و متدین تمام زندگی خود را وقف نبی خدا نمود و حدود 25 سال با نبی خدا در تمام سختی ها همراه بود و کامل ترین زن از نظر عقل در زمان خودشان بود.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: متاسفانه وهابیت در مکه و مدینه، آثار تاریخی مسلمانان را نابود کرده اند که یکی از مهم ترین آثار مسلمانان که تخریب شده است، خانه حضرت خدیجه(س) است چرا که این خانه منزلی بود که حوادث مختلفی را به خود دیده بود، خانه معراج بود، خانه ای که  محل نزول بسیاری از آیات قرآن و  محل تولد حضرت زهرا (س) بود.

سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: لازم است شناخت درستی نسبت به این بانوی بزرگوار داشته باشیم  و از ایثار، شجاعت، تقوا، دین، ایمان، کار آفرینی و مدیریت این بانوی بزرگ اسلام الگو برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رفیعی: تولیدگران از حضرت خدیجه(س) کار آفرینی سالم را یاد بگیرند

حجت الاسلام رفیعی: تولیدگران از حضرت خدیجه(س) کار آفرینی سالم را یاد بگیرند