مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-12سياسي

وعده اردیبهشت ماه برای تکمیل دیواره ساحلی گلزار شهدای «معمولان»


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: طرح ساماندهی و احداث دایک حفاظتی محدوده گلزار شهدای شهرستان معمولان در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.

- ، داریوش حسن نژاد امروز سه شنبه در بازدید از پروژه ساماندهی و دایک حفاظتی رودخانه کشکان در شهرستان معمولان اظهار داشت: احداث دایک حفاظتی و ساماندهی رودخانه کشکان در شهرستان معمولان به طول 600 متر بوده که تاکنون 200 متر از آن انجام شده است.

وی بیان داشت: با وجود قرار داد یک ساله با شرکت پیمانکار، تلاش می شود تا پایان تیرماه سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان عنوان کرد: طرح ساماندهی و احداث دایک حفاظتی محدوده گلزار شهدا شهرستان معمولان به طول 120 متر نیز در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.

بنا بر این گزارش، پس از سیلاب ویرانگر فروردین ماه سال 1398 در پلدختر گلزار شهدای شهر معمولان که در حاشیه رودخانه واقع شده، تحت تأثیر قرار گرفت و تخریب و شسته شدن زیر تپه ای که 33 شهید این شهر در آن آرمیده اند خالی شده و این قبور مطهر در معرض خطر ریزش قرار گرفته اند.

از آن زمان تاکنون این موضوع به دغدغه عمومی، به ویژه مطالبه خانواده شهدا و ایثارگران تبدیل و رسیدگی به آن مطالبه مسئولان و مردم است و این در حالیست که تا کنون علیرغم وعده های متولیان همچنان این امر تحقق پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده اردیبهشت ماه برای تکمیل دیواره ساحلی گلزار شهدای «معمولان»

وعده اردیبهشت ماه برای تکمیل دیواره ساحلی گلزار شهدای «معمولان»