مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-12اقتصادي

صنعت اسباب بازی باید به سمت بین المللی شدن برود


رییس هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی با تأکید بر ضرورت حمایت از صنعت اسباب بازی داخلی گفت: این صنعت باید به سمت جریان سازی بین المللی حرکت کند.

- محسن حموله رییس هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: جشنواره ملی اسباب بازی یکی از فعالیت هایی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفت دوره، با نگاه حمایت از صنعت اسباب بازی و تولیدکنندگان این صنعت، برگزار کرده است.

در دوره هفتم این رویداد محصولات جدید تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی که در بازه زمانی یک سال گذشته تولید شده است، به مردم معرفی می شود و از طرفی مخاطبان نظرات و ذائقه خود را درباره اسباب بازی ایرانی با تولیدکنندگان در میان می گذارند.

وی ادامه داد: هدف دیگر این جشنواره این است که نشان دهیم صنعت اسباب بازی ما، نسبت به دوره های گذشته تا چه حد رو به پیشرفت است.

جشنواره ملی اسباب بازی شامل بخش های مختلفی است که یکی از آن ها، بخش رقابتی جشنواره است و در این بخش، تولیدکنندگان، محصولات خود را که مجوز دریافت کرده اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنند و دبیرخانه با حضور داوران و هیٲت انتخاب برترین تولیدکنندگان داخلی را معرفی و از آن ها تجلیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت اسباب بازی باید به سمت بین المللی شدن برود

صنعت اسباب بازی باید به سمت بین المللی شدن برود