مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-12ورزشي

تکواندوی ایران با مقانلو راه به جایی می برد؟


سرمربی سابق تیم ملی تکواندو پس از ناکامی در المپیک 2016 ریو، پس از 6 سال بار دیگر با حکم کمیته فنی هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتخاب پر سر و صدای هادی ساعی به عنوان رییس جدید فدراسیون تکواندو، اعضای جدید کمیته فنی این فدراسیون نیز مشخص شدند (هادی ساعی، مسعود دلشگری، اصغر رحیمی، فیض الله نفجم، زهرا سروی و هادی افشار) تا بنا بر اعلام ساعی، از این پس آن ها در خصوص مسائل فنی تکواندو و در راس آن ها انتخاب سرمربیان تیم های تصمیم گیری کنند.

پس از بررسی گزینه های مختلف از سوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در نهایت بیژن مقانلو جانشین فریبرز عسکری شد تا بار دیگر هدایت تیم ملی تکواندوی ایران را عهده دار شود.

مقانلو با سابقه سال ها حضور در تیم ملی به عنوان بازیکن و سرمربی، پس از موفقیت هایی که در رویدادهای مختلف همچون قهرمانی جهان، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا داشت و به عناوین فردی آسیایی و جهانی نیز در عرصه مربیگری رسید، در آخرین تجربه حضور در تیم ملی، با ناکامی از سرمربیگری تیم ملی کنار رفت.

مقانلو در بزرگترین و حساس ترین تجربه مربیگری خود، به عنوان سرمربی تیم ملی در المپیک 2016 ریو بدون کسب مدال به کار خود پایان داد تا تکواندوی ایران برای نخستین بار بدون کسب مدال به کار خود در المپیک پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندوی ایران با مقانلو راه به جایی می برد؟

تکواندوی ایران با مقانلو راه به جایی می برد؟