مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-12سياسي

قطع درختان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تکذیب شد


در پی گزارش تعدادی از اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مبنی بر قطع درختان این دانشکده بخاطر انجام کارهای توسعه ای و عمرانی، رییس این دانشکده با ضمن تکذیب این مطلب گفت: - حتی یک مورد قطع درخت در زمین های دانشکده مدیریت نداشتیم.

دکتر طاهر روشن دل در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر یک سری ساخت و سازهای توسعه ای در زمین های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انجام می دهیم، ولی هیچ قطع درختی در این فضا صورت نگرفته است و ما حتی یک درخت را قطع نکردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال انتقال پست برق در زمین های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستیم و با وجودی که فضای سبز این دانشکده بسیار وسیع است اما هیچ آسیبی به این فضا وارد نشده است.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تاکید کرد: اختلافات، شیطنت و درگیری های صنفی همواره در همه جا وجود داشته است و نمی دانم بر اساس چه مستنداتی این ادعاها مطرح می شود.

روشن دل خاطر نشان کرد: ساخت و سازهای توسعه ای در دانشکده مدیریت، پروژه جدیدی است که توسط خیرین ساخته می شود و قرار است ساختمان های دانشکده های جدید نظیر حکمرانی در این مکان ساخته شود ولی هنوز اسامی دقیق این دانشکده ها نهایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تکذیب شد

قطع درختان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تکذیب شد