مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-12سياسي

باشگاه رشد عکاسان جوان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد


یاسوج_ باشگاه رشد عکاسان جوان استان به همت واحد آموزش حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد و با حضور جمعی از هنرمندان و هنرجویان در یاسوج افتتاح شد.

- ، صبح سه شنبه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی باشگاه رشد حوزه هنری با حضور شریف اسلامی رییس حوزه هنری استان، اسحاق آقایی مدیر باشگاه و جمعی از هنرمندان و هنرجویان جوان در شهر یاسوج افتتاح شد.

رییس حوزه هنری استان در این آیین گفت: یکی از راهبردهای حوزه هنری استان کشف، جذب و پرورش عملیات محور استعدادهای جوان در رشته های هنری است و به دنبال این هستیم که بستری آماده کنیم تا در آن استعدادهای هنرجویان مستعد و جوان استان رشد یابد و شکوفا شود.

شریف اسلامی افزود: با تدوین و تصویب نقشه تحول حوزه هنری استان پروسه تربیت هنرمند به شکل منسجم و ساختارمند انجام خواهد شد و در این راستا باشگاه رشد عکاسان جوان به عنوان اولین گام با تکیه بر یک برنامه مدون آموزشی و بهره گیری از ظرفیت اساتید بنام استان و کشور راه اندازی می شود.

اسلامی تصریح کرد: باشگاه رشد عکاسان جوان دارای ساختار و سازماندهی مشخص است که افراد حاضر در این باشگاه بعد از گذراندن دوره های مختلف آموزشی این باشگاه به عکاسان حرفه ای تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه رشد عکاسان جوان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

باشگاه رشد عکاسان جوان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد