مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-12دانش

اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته های مناسب دغدغه وزارت علوم است


معاون آموزشی وزارت علوم دغدغه این وزارتخانه را اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته های مناسب دانست.

- به نقل از دانشگاه پیام نور، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار سرپرست و هیأت رییسه دانشگاه پیام نور اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته های مناسب را دغدغه وزارت علوم عنوان کرد و افزود: نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور و مأموریت ویژه این دانشگاه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین رفع چالش های آموزشی و اشتغال فارغ التحصیلان باید مشخص شود.

وی اظهار داشت: گاهی مأموریت ها کلی تلقی می شود در صورتی که باید شاخص های مورد نظر برای تحقق اهداف تعیین شده و بر مبنای شاخص ها برنامه های منظم تدوین شود.

معاون آموزشی وزارت علوم تحمیل هزینه به خانواده ها برای تحصیل فرزندانشان در رشته های ناکارآمد را نادرست عنوان و تصریح کرد: رشته هایی باید ایجاد شود که حقیقتاً مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند و فارغ التحصیلان آن پس از فراغت از تحصیل به کار گمارده شوند.

عمو عابدینی تعیین شاخص ها و مأموریت های مشخص دانشگاه پیام نور را مهم دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دارای ارزش ویژه ای است و این دانشگاه تنها دانشگاهی است که توانسته امکان تحصیل را در تمامی نقاط کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته های مناسب دغدغه وزارت علوم است

اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته های مناسب دغدغه وزارت علوم است