مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-12اقتصادي

تداوم طرح آب رایگان برای کم مصرف ها در هرمزگان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: قیمت آب برای مشترکان پرمصرف از اواخر اسفندماه 1400 افزایش یافت که بر اساس آن الگوی مصرف مشترکان خانگی ماهانه 16 مترمکعب تعیین شده و تعرفه آب بها برای مصرف بالاتر از این میزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور صبح امروز از تداوم طرح آب رایگان برای کم مصرف ها و افزایش تعرفه آب بهای مشترکان پرمصرف از بیست و پنجم اسفندماه سال 1400 خبر داد و گفت: الگوی مصرف آب برای مشترکان خانگی همانند سال های گذشته 16 مترمکعب در ماه تعیین شده است که تعرفه آب بها برای مصرف بالاتر این میزان، به صورت پلکانی (نسبت به مازاد) محاسبه می شود.

وی تاکید کرد: مشترکان خانگی که الگوی مصرف ماهانه 16 متر مکعب را رعایت می کنند، مشمول هیچ گونه افزایش نرخ آب مصرفی بر روی قبوض خود نمی شوند.

  مدیرعامل آبفای هرمزگان با تصریح بر اینکه تعرفه آب مشترکان خانگی با مصرف مازاد بر الگو به صورت پلکانی محاسبه و دریافت می شود، از مشترکان خواست تا با توجه به بالا بودن هزینه تمام شده تأمین آب، در مصرف آن صرفه جویی کنند.

وی در ادامه به وضعیت مشترکان هرمزگان اشاره کرد  و گفت: تعداد مشترکان آب استان 481 هزار و 266 مشترک است که از این تعداد 443 هزار و 946 مشترک خانگی و مابقی، صنعتی، تجاری و سایر کاربری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح آب رایگان برای کم مصرف ها در هرمزگان

تداوم طرح آب رایگان برای کم مصرف ها در هرمزگان