مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-12اقتصادي

معابر اصلی شهرکرد با 1526 تن آسفالت نونوار شد


از 7 الی 22 فروردین ماه امسال یک هزار و 526 تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری تولید و معابر شهری آسفالت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عبدالصادق نجفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آسفالت معابر شهرکرد از دو طریق انجام می شود، گفت: لکه گیری معابر از طریق گروه های دستی انجام می شود که 211 تن آسفالت توسط این گروه مصرف و یک هزار و 315 تن دیگر نیز با استفاده از دستگاه فنیشر در خیابان های باهنر، چهارراه فصیحی، چهارراه بازار، میدان قدس و مهدیه مصرف شده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: تولید یک هزار و 526 تن آسفالت در کمتر از یک ماه یک اقدام بی نظیر از سوی پرسنل کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد بوده است.

وی با بیان اینکه ما قبول داریم که بسیاری از معابر و خیابان های سطح شهر به دلیل قدمت بالای آسفالت و تخریب ناشی از حفاری نیاز به روکش دارند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که حداکثر ظرفیت خود را به کار بگیریم اما واقعیت این است که به دلیل گستردگی کار، تورم و کمبود اعتبار قادر نیستیم به صورت یک جا تمام شهر را آسفالت کنیم.

نجفی ادامه داد: به واسطه تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اغلب شریان های اصلی و معابر فرعی شهر روکش آسفالت شده، ضمن اینکه در شرایط حاد اقتصادی روز صرفه جویی قابل ملاحظه ای نیز در بحث هزینه ها اتفاق افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر اصلی شهرکرد با 1526 تن آسفالت نونوار شد

معابر اصلی شهرکرد با 1526 تن آسفالت نونوار شد