مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-12سياسي

بررسی «تاثیرات انقلاب اسلامی بر هنرهای نمایشی منطقه »


اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره وبینار بین الملی «تاثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه» را در چارچوب هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می کند.

- اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره وبینار بین الملی تاثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه را در چارچوب هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، تعدادی از هنرمندان و پژوهشگران کشورهای سوریه، عراق و لبنان با همراهی تعدادی از کارشناسان شناخته شده تئاتر کشورمان در یک وبینار بین المللی به بیان نقطه نظرات خود در حوزه تاثیرات انقلاب اسلامی بر هنرهای نمایشی منطقه می پردازند.

در این وبینار بین المللی که ساعت 16 تا 18 روز چهارشنبه بیست و چهارم فروردین ماه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی توسط دفتر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره به دبیری رامتین شهبازی مدرس دانشگاه، پژوهشگر و منتقد تئاتر برگزار می شود، نعیمه حسوکی از کشور سوریه، جبار حسین صبری از کشور عراق، رضا حسن اسکندر از لبنان، علی ظاهر از لبنان و کورش زارعی از کشورمان به ارائه نقطه نظرات خود می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «تاثیرات انقلاب اسلامی بر هنرهای نمایشی منطقه »

بررسی «تاثیرات انقلاب اسلامی بر هنرهای نمایشی منطقه »