مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-12سياسي

88 مبلغ مذهبی در امامزادگان قم فعال شده اند


طرح ضیافت الهی در 28 بقعه شاخص قم و با حضور 88 مبلغ با اجرای بیش از 120 برنامه به صورت روزانه در حال اجراست.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان قم گفت: طرح ضیافت الهی در 28 بقعه شاخص قم و با حضور 88 مبلغ با اجرای بیش از 120 برنامه به صورت روزانه در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان 1401 در بقاع متبرکه استان قم اظهار کرد: امسال و پس محدودیت های دو سال گذشته به خاطر شیوع کرونا، طرح مذکور با قوت و با رعایت مسائل بهداشتی و شیوه نامه های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در 28 بقعه شاخص استان قم به صورت ویژه و در همه بقاع به صورت عمومی اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح شامل بخش های مختلفی همچون برپایی مجالس سخنرانی با حضور اساتید برجسته حوزوی، برپایی خیمه های معرفت با غرفه های گوناگون همچون قرآن، کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به احکام شرعی و سخنرانی چند رسانه ای، اقامه نماز جماعت، حضور مبلغان اعزامی و بومی برای تبلیغ دین و ترویج سنت حسنه وقف و نیز مراسم ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برخی مساجد و موقوفات شاخص هم مجری طرح ضیافت الهی هستند گفت: مسجد جامع در ناحیه یک شهرستان قم، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در جعفریه و موقوفه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 مبلغ مذهبی در امامزادگان قم فعال شده اند

88 مبلغ مذهبی در امامزادگان قم فعال شده اند