مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-12سياسي

برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو و تبدیل آن به تپه


رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به مراکز گردشگری شهر ری گفت: برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو این کوه را به تپه تبدیل کرده است و با ادامه روند فعلی در آینده نزدیک دیگر اثری از کوه باقی نمی ماند.

- رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به مراکز گردشگری شهر ری گفت: برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو این کوه را به تپه تبدیل کرده است و با ادامه روند فعلی در آینده نزدیک دیگر اثری از کوه باقی نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحمد علوی در ابتدای پنجاه و هشتم جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارش بازدید از پروژه های فرهنگی و گردشگری دارای اولویت منطقه 20 با اشاره به پروژه تبدیل کارخانه سیمان ری به موزه گفت: این کارخانه از نخستین کارخانه های سیمان در ایران است که در سایه بی توجهی های صورت گرفته در دوره های گذشته، تعدادی از وسایل و قطعات ارزشمندی که در این کارخانه به کار رفته بود مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: بسیاری از دستگاه های آن همچنان در کارخانه به جای مانده و همین امر، لزوم آماده سازی و بهره برداری از موزه را تشدید می کند چرا که خطر غیب شدن سایر وسایل نیز وجود دارد.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران به وجود اسناد تاریخی ذی قیمت از کارخانه و وسایلی که از کارخانه این مجموعه در حال مرمت و بازآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو و تبدیل آن به تپه

برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو و تبدیل آن به تپه