مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-12سياسي

ضرب العجل 2 ماهه امام جمعه اردبیل برای تعیین تکلیف پروژه تیراژه


پروژه تجاری و فرهنگی تیراژه اردبیل یکی از پروژه های قابلیت دار در حوزه تحول اقتصاد منطقه است که برای تعیین تکلیف آن منتظر اهتمام جدی اعضای شورای شهر هستیم.

- خبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به رکود پروژه تیراژه اردبیل اشاره و اظهار کرد: پروژه تیراژه یک جنازه در بهترین نقطه شهر است که سال ها به حال خود رها شده و عجیب است که در این مدت هیچ کس به آن حساسیتی نشان نداد هر مسئولی در گذشته این بدبختی را درست کرده باید بدون ملاحظه کاری به مردم معرفی شود تا در آینده هیچ مسؤولی جرأت چنین خیانتی را نداشته باشد سوال بزرگ ما این است که اگر حکمیت در این خیانت شورا و چهار نفر از آنهاست پس اکثریت با شورا است پس چرا در این مدت مدید و در این حکمیت همیشه طرف اقل برنده شده است؟! وی با مشورت با شورا دو ماه به شورا مهلت داد تا این معضل حل گردد که در ادامه شورا قول داد که در مدت کمتر از دو ماه مشکل پروژه مذبور را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: اگر قرار داد طوری تنظیم شده است که خروج از آن سبب ضرر میلیاردی برای شما می شود پس هر کس که مسبب بوده است پاسخ دهد مجموعه امر به معروف و نهی از منکر را فعال کرده ایم و خواسته ایم هر مدیری یا اداره ای در انجام وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل 2 ماهه امام جمعه اردبیل برای تعیین تکلیف پروژه تیراژه

ضرب العجل 2 ماهه امام جمعه اردبیل برای تعیین تکلیف پروژه تیراژه