مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-12اجتماعي

ثبت نام جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش بوشهر آغاز شد


مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت نام پذیرش 81 نفر سرباز معلم از 23 فروردبن 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمدالله اژدری مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام پذیرش 81 نفر سرباز معلم از 23 فروردبن 1401 شروع و تا روز 31 ماه جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و تاریخ اعزام 1/4/1401 می توانند با مراجعه به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برای گذراندن خدمت وظیفه خود در دستگاه تعلیم و تربیت، ثبت نام کنند.

اژدری خاطرنشان کرد: تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس پرسنلی و اصل برگ اعزام به خدمت، مدارک لازم برای ثبت نام است.

وی ادامه داد: مدت خدمت معلمان وظیفه 24 ماه از تاریخ 1 تیر 1401 تا 31 خرداد 1403 است و افراد بدون غیبت و کسری خدمت می توانند ثبت نام کنند.

اژدری با بیان اینکه افراد متقاضی باید از سلامت کامل جسمی و روحی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند، عنوان کرد: امتیازبندی و پذیرش بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل آموزشی و با اولویت کارشناسی ارشد است.

  وی با بیان اینکه به کارگیری معلم وظیفه در بخش های اداری، مناطق شهری و مرکز استان به هیچ عنوان مجاز نیست، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش بوشهر آغاز شد

ثبت نام جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش بوشهر آغاز شد