مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-12ورزشي

سومی جهان انگیزه زیادی به من داد  


ملی پوش تکواندو بانوان که سال گذشته مدال برنز رقابت های جهانی عربستان را کسب کرد، گفت: پس از کسب این مدال انگیزه زیادی گرفتم و برای بازی های آسیایی به دنبال مدال طلا هستم.

- کوثر اساسه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف تکواندو در سالجاری، اظهار کرد: یکی از مهمترین این مسابقات، بازی های آسیایی هانگژو در کشور چین است که برای کسب مدال در آن در اردوها حضور دارم.

وی ادامه داد: هرچند اوایل سال گذشته شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و نتوانستم آنگونه که می خواستم توانایی هایم را نشان دهم، اما از نیمه دوم سال شرایط بهتر و مدال آوری هایم آغاز شد.

این بانوی تکواندوکار کرمانشاهی اضافه کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته جمعا چهار مدال در مسابقات مختلف کسب کردم که سه مدال طلای رقابت های بین المللی به میزبانی تهران که در یکی از آنها عنوان فنی ترین بازیکن را هم کسب کردم و یک مدال برنز هم در رقابت های جهانی کشور عربستان بود.

وی با بیان اینکه کسب این مدال ها به من انگیزه داده، گفت: کسب مدال مسابقات جهانی عربستان بهترین مدالی بود که تاکنون کسب کرده ام و این مسئله به من انگیزه داد تا برای رقابت های بعدی تنها به خوشرنگ ترین مدال فکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومی جهان انگیزه زیادی به من داد  

سومی جهان انگیزه زیادی به من داد