مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-12ورزشي

افرادی که تیم بستند کار بلد نبودند/ شهرداری دوست دارد شاهین واگذار شود


افرادی تیم را بستند که کار را بلد نبودند و امروز شاهد حضور یک تیم محلی هستیم ولی برای حفظ تیم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا شأن و منزلت شاهین حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا زائری، سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات اخیر برای این تیم پرهوادار استان صحبت کرد و اظهار امیدواری کرد که با تمام توان برای حفظ این تیم در لیگ دسته اول کشور تلاش خواهیم کرد و اگر سقوط هم کردیم آبرومندانه باشد تا شأن و منزلت این تیم حفظ شود.

سال گذشته با برنامه ریزی مدعی شدیم مسیگر در بخش اول صحبت های خود در جواب سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شاهین چرا به این روز افتاد گفت: فصل گذشته در جلسه ای که با صالحیان شهردار وقت داشتیم و علیرغم یک فرصت کم توانستیم سرمربی و متعاقباً بازیکنان را انتخاب کنیم و با برنامه ریزی که داشتیم تا روز آخر مدعی صعود به لیگ برتر بودیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته در سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته اول کشور در جلسه هیات مدیره برای تعریف بودجه جهت فصل 1401-1400 هنوز پیدا کردیم که متأسفانه دو، سه نفر از همکاران حضور پیدا نکردند که طبق قانون به دلیل به حدنصاب نرسیدن جلسه این اتفاق نیفتاد و چون ردیف بودجه نداشتیم نتوانستیم هزینه کنیم و این شد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که تیم بستند کار بلد نبودند/ شهرداری دوست دارد شاهین واگذار شود

افرادی که تیم بستند کار بلد نبودند/ شهرداری دوست دارد شاهین واگذار شود