مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 00:272022-04-11سياسي

شهرک تولید رادیو داروهای دریایی در استان بوشهر راه اندازی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دریا، گفت: شهرک تولید رادیو داروهای دریایی در استان بوشهر راه اندازی شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست با مسئولان جهاد دانشگاهی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های کم نظیری از جمله دریا است که به خوبی از آن استفاده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار نعمت دریا باید به کرانه و پس کرانه هم توجه کرد افزود: برای استفاده بهتر باید با ایجاد یک شهرک به سمت تولید رادیو داروهای دریایی برویم که در این زمینه می توان حداقل برای سه هزار نفر ایجاد اشتغال کرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اقدامات خوب جهاد دانشگاهی در زمینه تولید ماهی در قفس افزود: در آینده با کاهش آبزیان مواجه خواهیم شد و باید به فکر غنی سازی دریایی باشیم و با ایجاد صنایع تبدیلی استفاده بهتری از آبزیان داشته باشیم.

وی وضعیت میوه و صیفی جات در استان بوشهر را مناسب ندانست و خاطرنشان کرد: به عنوان مثال از میوه خرما چندان استفاده نمی شود که با تغییر شیوه آبیاری، تغییرات ژنتیکی و صنایع تبدیلی می توان در حفظ محصولات گام برداشت.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی و فناوری به مرجعیت دست یابد ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تولید رادیو داروهای دریایی در استان بوشهر راه اندازی شود

شهرک تولید رادیو داروهای دریایی در استان بوشهر راه اندازی شود