مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-11اقتصادي

115 هزار متر از جداره های شهری رنگ آمیزی شدند/ آغاز پیرایش محورهای مختلف شهر تهران


معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای طرح پیرایش، رنگ آمیزی و شستشوی جداره ها و المان های شهری خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 115 هزار متر مربع رنگ آمیزی در هفت منطقه تهران انجام شده که در حال افزایش طی روزهای آتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی قربانی، معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران از پیرایش، رنگ آمیزی و شستشوی جداره ها و المان های شهری خبر داد و در این باره گفت: در راستای پیرایش شهری و با هدف اجرای خط مشی سازمان در بخش های مختلف شهری، همواره یک سری اقدامات با نگاه الگوسازی در مناطق مختلف انجام می شود تا علاوه بر خط مشی سازمان به مناطق 22 گانه، امکان پیاده سازی الگوها را نیز برای بخش های مختلف فراهم کند.

  وی ادامه داد: معاونت هماهنگی امور مناطق، در بخش نظارتی که عمدتاً به بحث پیرایش و نگاهداشت شهر مرتبط است، همواره اقداماتی را از طریق ناظران مناطق 22 گانه دنبال می کند که به صورت روزانه نیز انجام می شوند.

این بخش از اقدامات شامل هر نوع معضلی در المان ها، سازه های تبلیغاتی، فرهنگی، المان های منصوب بر روی نماها نظیر تابلوها، مجسمه ها و .

می شود، بنابراین کلیه جریان و اتفاقات سطح شهر به صورت روزانه گزارش می شود، و بخش های مرتبط به هر معاونت، ابلاغ می شود زیرا این بخش ها بسیار به زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 هزار متر از جداره های شهری رنگ آمیزی شدند/ آغاز پیرایش محورهای مختلف شهر تهران

115 هزار متر از جداره های شهری رنگ آمیزی شدند/ آغاز پیرایش محورهای مختلف شهر تهران