مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-11سياسي

سراسر زندگی سردار کرمی راد جهاد و مبارزه در راه اسلام بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سراسر زندگی سردار کرمی راد جهاد و مبارزه در راه اسلام بود.

- ، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر دوشنبه در مراسم سالگرد سردار محمد کرمی راد که در مسجد النبی (ص) شهر کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان نظامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های شیعیان امام علی (ع) پرتلاش بودن، پاکدامن، پرهیز از گناه و جهاد در راه اسلام است که سردار کرمی راد عمر خود را در این راه صرف کردند.

وی افزود: مسئولیت های گوناگون سردار کرمی راد در طی دوران عمر با برکت ایشان از مبارزات بر ضد حکومت پهلوی، حضور در جبهه های دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق نشان از روحیه خستگی ناپذیری و مجاهدت های این سردار اسلام دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امام صادق (ع) در سخنانی می فرمایند شیعیان ما هرگز با دشمنان اسلام مراوده نمی کنند و امام خمینی (ره) خطاب به استکبار جهانی در مقابله با تهدیدات آنان گفتند ما را از تحریم نترسانید که فرزند رمضان هستیم و ما را از مرگ و شهادت نترسانید که ملت ایران فرزند عاشورا است.

احمدی بیان کرد: شیعیان حضرت امیرالمؤمنین (ع) همگی اهل مبارزه و جهاد در راه اسلام و ولایت هستند زیرا حفظ نظام اسلامی اولویت دارد و رزمندگان اسلام این موضوع را از حضرت زهرا (س) آموختند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراسر زندگی سردار کرمی راد جهاد و مبارزه در راه اسلام بود

سراسر زندگی سردار کرمی راد جهاد و مبارزه در راه اسلام بود