مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-11اقتصادي

ضرورت سرمایه گذاری دستگاه های اجرایی روی طرح های فناورانه


رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ضرورت سرمایه گذاری دستگاه های اجرایی روی طرح های فناورانه تاکید کرد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، مهدی قلعه نوی در نخستین نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی گفت: استفاده از ظرفیت وزارتخانه ها و سازمانهای اجرایی در خارج کشور به عنوان خانه های نوآوری و فناوری برای صادرات محصولات دانش بنیان و همکاریهای فناورانه یکی از اقداماتی است که معاونت علمی و فناوری طی چند سال اخیر انجام داده است.

وی افزود: خانه هایی که به عنوان مرکزی برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان شناخته شده اند و در کشورهایی چون چین، سوریه، روسیه، ترکیه و کنیا راه اندازی شده اند و در سال جاری در چند کشور دیگر نیز ایجاد خواهند شد.

رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ادامه داد: کمک به حل مشکلات اجرایی شرکت های دانش بنیان در سالی که به نام آنها نامگذاری شده است و همراهی همه دستگاههای اجرایی در برنامه های داخلی و بین المللی معاونت علمی و فناوری از دیگر راهکارهایی است که می تواند به توسعه بازار و کسب و کار این شرکت ها کمک کند.

قلعه نوی در این نشست همچنین بر آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای رفع نیازهای فناورانه دستگاه ها از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرمایه گذاری دستگاه های اجرایی روی طرح های فناورانه

ضرورت سرمایه گذاری دستگاه های اجرایی روی طرح های فناورانه