مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-11اجتماعي

ضرورت تکمیل واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 11 سال


تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، بنا به اعلام وبدا، حمیدرضا جماعتی گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.

خوشبختانه میزان واکسیناسیون گروه سنی 12 تا 18 سال به میزان قابل توجهی رسیده، اما تاکید زیادی به تکمیل واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 11 و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس توسط اولیا و مربیان مدارس شد.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا اظهار داشت: دیروز شصت و پنجمین جلسه کمیته علمی و اولین نشست در سال جدید برگزار و آخرین گزارش ها از تغییرات جدید کرونا در کشور های مختلف بررسی شد.

بر اساس مطالعات، تقریبا در تمامی کشور های دنیا به استثنای چند کشور، روند نزولی کرونا وجود دارد.

وی افزود: در فرانسه، هنگ کنگ، استرالیا و کانادا بعد از پیک بیماری دوباره روند کرونا و ابتلا به این بیماری افزایش یافته است.

در ایران نیز در یکی دو هفته اخیر، شاهد افزایش حدود 20 درصدی میزان مراجعات به درمانگاه ها و بخش سرپایی هستیم و ممکن است که در یکی دو هفته آینده، شاهد روند رو به افزایش بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 11 سال

ضرورت تکمیل واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 11 سال