مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-11اقتصادي

تناقض گویی در میزان بدهی شهرداری بیرجند/ اعضای شورای شهر وارد گود شوند


«جاوید» شهردار قبلی بیرجند در گفت وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که شهرداری بیرجند یک ریال هم بدهی ندارد ولی «بهترین» شهردار کنونی بیرجند میزان بدهی شهرداری را بیش از 80 میلیارد تومان و در مصاحبه دیگر 193 میلیارد تومان اعلام کرد! - ابراهیم تقی زاده رییس سابق شورای شهر بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: برخی افراد انتخاب جاوید و بهترین را به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا)  نسبت می دهند در حالی که انتخاب جاوید فرآیند کاملا تخصصی را پشت سر گذاشت و همه اعضای شورای پنجم شاهد و ناظر این موضوع بودند.

روند انتخاب شهردار قبلی وی بیان داشت: بررسی سوابق، رزومه اشخاص، تخصصی بودن فرد، آشنایی کامل نسبت به ضوابط و مقررات شهرسازی، دارا بودن تجربه فعالیت در امور شهرسازی و شهرداری جزو معیارهای انتخاب بود.

رییس سابق شورای شهر بیرجند عنوان کرد: افرادی که هیچگونه تخحصص و سابقه ای در این امور نداشتند حتی به فرآیند مصاحبه هم دعوت نشدند و افراد واجد شرایط انتخاب شدند.

انتخاب جاوید با 7 رأی موافق تقی زاده تبیین کرد: با توجه به بررسی سوابق و انجام مصاحبه های متعدد دو نفر واجد شرایط انتخاب و دکتر عظیمی شهردار سابق یزد که و جاوید شهردار سابق یاسوج انتخاب شدند که سرانجام جاوید با 7 رأی موافق و دو رأی ممتنع انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی در میزان بدهی شهرداری بیرجند/ اعضای شورای شهر وارد گود شوند

تناقض گویی در میزان بدهی شهرداری بیرجند/ اعضای شورای شهر وارد گود شوند