مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-11سياسي

تذکر جدی رییس کل دادگستری سمنان در پی اجرا نشدن احکام قطعی منابع طبیعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در جلسه فوق العاده شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری کل استان با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در کلام رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در فرمایشات رهبری محیط زیست، منابع طبیعی و انفال در زمره منافع ملی به شمار می آید و ایشان تخریب جنگل ها، مراتع، محیط زیست و تعدی به این عرصه ها را متضاد و منافی با امنیت و منافع ملی عنوان کرده اند.

وی افزود: وقتی ولی فقیه زمان، از آب و خاک به عنوان دو ثروت عظیم یاد کردند و بر حفظ و حراست و مصرف بهینه آن تأکید دارند، مجریان و متولیان انفال و محیط زیست باید تلاش و کوشش همه جانبه را در این باره معمول دارند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ظرفیت های موجود در این استان در خصوص مواهب طبیعی عنوان کرد: در این استان همه مواهب طبیعی فراهم شده و همه ظرفیت ها ازجمله جنگل ها، مراتع طبیعی با پوشش عظیم گیاهی، کویر و حیات وحش پایدار وجود دارد و زمینه کار در این خصوص فراهم شده است و باید به دنبال حفظ و حراست از این مواهب باشیم و انجام وظیفه شود.

عبداللهی خطاب به اداره کل آب منطقه ای استان سمنان تصریح کرد: قرار نیست دستگاه قضایی استان در امری که با آب آشامیدنی و سلامتی و تغذیه مردم در تناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی رییس کل دادگستری سمنان در پی اجرا نشدن احکام قطعی منابع طبیعی

تذکر جدی رییس کل دادگستری سمنان در پی اجرا نشدن احکام قطعی منابع طبیعی