مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-11سياسي

انعقاد تفاهم نامه حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر


تفاهم نامه حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر سراسر کشور با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و رییس مرکز وکلای قوه قضاییه منعقد شد.

- ، جلسه امضا تفاهم نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مرکز وکلا قوه قضاییه با حضور سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، صادق منش قائم مقام دبیر ستاد و حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شد.

سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ابتدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به هجمه رسانه ای و محیطی علیه امر به معروف و نهی از منکر در جهت تحریف آن اشاره کرد و گفت: لفظ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مصطلح قرآنی برای برخی ها مقبول و عرفی نیست چنانکه ترجیح می دهند به جای آن از واژه های دیگری همچون مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی استفاده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اهداف انقلاب که تحقق ارزش های قرآنی بود گفت: تعالیم مترقی اسلام در صحنه اجتماع برای نظام جمهوری اسلامی باید محقق شود و الگویی برای سایر کشورها باشد.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به آیه الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ تصریح کرد: این تفاهم نامه ها برای تولید قدرت و حمایت از آمران به معروف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

انعقاد تفاهم نامه حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر