مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-11اقتصادي

شهرداری قزوین کدام محلات را نوسازی می کند؟


شهر قزوین دارای 500 هکتار بافت ناکارآمد است، باتوجه به تصمیمات خوبی که در آخرین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان اتخاذ شده، - ارائه خدمات برای نوسازی بافت فرسوده سرعت بیشتری می گیرد.

محله سردار، باغ نشاط، بلاغی، پنبه ریسه، راه آهن، لالوآباد و هادی آباد محلات هدف بازآفرینی هستند.

مهدی صباغی با اشاره به بافت های فرسوده شهر قزوین، تصریح کرد: در نوسازی بافت فرسوده هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید شهروندان را ترغیب به نوسازی بافت کرد، در همین راستا طرح های تشویقی در نظر گرفته شده است، به منظور نوسازی بافت فرسوده برای هر واحد مسکونی در شهر قزوین 300 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 9 و نیم درصد در نظر گرفته شده که به زودی به بانک مسکن ابلاغ می شود.

وی افزود: همچنین 50 درصد تخفیف به منظور هزینه های صدور پروانه ساختمانی مطابق ماده 16، قانون ساماندهی عرضه تولید مسکن برای بازسازی بافت های فرسوده در نظر گرفته شده است، با اخذ مجوزهای لازم این درصد به 100 خواهد رسید.

بنابراعلام روابط عمومی شهرداری قزوین، شهردار قزوین اظهار کرد: پیش ازاین ستاد بازآفرینی استان غیرفعال بود، در حال حاضر با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی این ستاد فعال شده است و به طورجدی موضوعات را بررسی و پیگیری می کند، با فعال شدن ستاد بازآفرینی استان و همکاری دستگاه‎ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قزوین کدام محلات را نوسازی می کند؟

شهرداری قزوین کدام محلات را نوسازی می کند؟