مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-11سياسي

سربازان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش کشور دارند


سربازان ادامه دهندگان راه نام آورانی چون شهید صیاد شیرازی هستند و امنیت و آرامش امروز این مرز و بوم به این عزیزان بستگی دارد.

- ، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش شامگاه یکشنبه با حضور در مراسم ضیافت افطاری کارکنان وظیفه این نیرو ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی اظهار داشت: امروز شما سربازان رهروان راه کسانی هستید که خالصانه در راه آرمان های انقلاب و حفظ ارزش های والای نظام جنگیدند؛ کسانی چون سپهبد شهید صیاد شیرازی که خود را سرباز اسلام و انقلاب می دانست و در این راه مجاهدت های بسیاری کرد.

فرمانده نهاجا افزود: شما نباید از یاد ببرید که ادامه دهندگان راه نام آورانی چون شهید شیرازی هستید و امنیت و آرامش امروز این مرز و بوم به شما سربازان بستگی دارد.

حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: آنچه خداوند بر ما ارزانی داشته است، جز به سود ما نیست و هیچ گاه نمی توانیم چیزی را بیابیم که به شر و بدخواهی انسان ها آفریده شده باشد؛ مگر اینکه انسان خود به این سو بلغزد و موجبات تباهی خود را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش کشور دارند

سربازان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش کشور دارند