مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-11اقتصادي

افزایش 30 درصدی توزیع کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان در استان فارس


مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افزایش 30 درصدی توزیع اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صمد رنجبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: توزیع اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان در قالب کارگروه تنظیم بازار به ریاست استاندار فارس و با تعامل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و سازمان صمت، با کیفیت و کمیت بالایی آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: توزیع 2 هزار و 800 تن برنج هندی، هزار و 700 تن تایلندی و 200 تن پاکستانی برای فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف و نیز هزار تن شکر برای صنوف قنادان، پزندگان و هزار و 500 تن شکر برای خانوارها و صنوف منتخب، 3 روز پیش از ماه مبارک رمضان، توزیع شده است.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: کالاهای ذکر شده با قیمت های تمام شده، شامل: برنج هندی 18هزار و 500 تومان، برنج پاکستانی 20 هزار و 500 تومان، برنج تایلندی 16 هزار و 500 تومان، شکر خانوار 14 هزار و 500 و مرغ منجمد 20 هزار تومان است که با این نرخ به دست مصرف کننده می رسد.

رنجبری بیان داشت: در راستای ارائه خدمات به مصرف کنندگان اقلام از  طریق فروشگاه ها به صورت  اینترنتی توریع شده است و هنگام مشاهده کمبود، کالاها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی توزیع کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان در استان فارس

افزایش 30 درصدی توزیع کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان در استان فارس