مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-11سياسي

آمریکا به ناکامی در برابر انقلاب اسلامی اعتراف می کند


با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل یعنی آمریکا اعتراف می کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است بکند.

- ، آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی با قدردانی از خانواده هنرمند فقید جهانگیر خسروشاهی و با حضور خانواده شهدای روایت فتح، پیشکسوتان، هنرمندان و سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا اظهار داشت: در همان روزهای ابتدایی انقلاب امام (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اکنون باگذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل شیطان یعنی آمریکا اعتراف می کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است بکند و این نه در مرکز انقلاب اسلامی که در برابر هیچ یک از اقصی نقاط دلدادگان انقلاب اسلامی در دنیا هم نتوانسته است غلطی بکند و این پیروزی یعنی سید مرتضی آوینی های زیادی باید باشند تا با هنر خودشان جلوه هایی را که در عرصه عمل در حال انجام است، به دنیا و مردمان سراسر دنیا برسانند.

سردار فدوی درباره شیوه و روش فعالیت های هنری و رسانه جبهه باطل نیز گفت: برای جبهه باطل واقعیت مهم نیست، آن چیزی که برای جبهه باطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به ناکامی در برابر انقلاب اسلامی اعتراف می کند

آمریکا به ناکامی در برابر انقلاب اسلامی اعتراف می کند