مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-11ورزشي

وظیفه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین توزیع پول نیست/ اهمیت بیان شجاعانه معضلات فرهنگی


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تلاش می کنم نگاه به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین را تغییر دهم، وظیفه ما پول پاشی نیست و اساساً تعریف کار فرهنگی با توزیع پول سازگار نیست.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تلاش می کنم نگاه به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین را تغییر دهم، وظیفه ما پول پاشی نیست و اساساً تعریف کار فرهنگی با توزیع پول سازگار نیست.

سازمان باید براساس رسالت ها و با تکیه به تخصص ها به برنامه برسد نه اینکه صرفاً توزیع پول داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی کلایه در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به معضلات فرهنگی شهر قزوین بیان کرد: بخشی از معضلات فرهنگی نه تنها در قزوین بلکه شامل کل کشور می شود، نظیر نبود برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب در حوزه فرهنگ؛ از سوی دیگر تعدد نهادهای فرهنگی و موازی کاری آن ها مسئله ای است که بارها در تحلیل دلایل ناکارآمدی سیاست ها و پیش نرفتن برنامه های فرهنگی به آن اشاره شده است، به طور مثال در یک مسجد که می نشینید هر حوزه آن مسجد به یک سازمان مرتبط می شود.

وی ادامه داد: همچنین گاهی اوقات ما متولیان حاکمیتی و غیرحاکمیتی آنقدر بخشی، فردی و سلیقه ای عمل می کنیم که حتی طرح هایی که برای فرهنگ اجرا می کنیم مطلقاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین توزیع پول نیست/ اهمیت بیان شجاعانه معضلات فرهنگی

وظیفه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین توزیع پول نیست/ اهمیت بیان شجاعانه معضلات فرهنگی