مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-11سياسي

میزبانی ایران از کشورهای همسایه برای رفع معضلات زیست محیطی


رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست از میزبانی این سازمان برای گردهمایی کشورهای همسایه ایران در جهت تقویت و توسعه مناسبات محیط زیستی منطقه ای خبر داد.

- رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست از میزبانی این سازمان برای گردهمایی کشورهای همسایه ایران در جهت تقویت و توسعه مناسبات محیط زیستی منطقه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیدحسین موسوی فر اظهارکرد: پیرو بند 15 سیاست های کلی محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری، تقویت دیپلماسی محیط زیست با تلاش برای ایجاد و تقویت نهادهای منطقه ای در جهت مقابله با گرد و غبار و آلودگی های آبی و همگرایی منطقه ای و بین المللی در زمینه مقابله با مخاطرات محیط زیستی یکی از تکالیف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: بر این اساس و پس از تکلیف رییس جمهوری به سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر دستگاه های ذیربط مبنی بر رفع معضل ریزگردها از طریق دیپلماسی و مجامع بین المللی و در تعامل با کشورهای همسایه، دکتر علی سلاجقه دستور برگزاری نشست وزرا و مقامات عالی رتبه کشورهای همجوار و نمایندگان سازمانهای بین المللی مرتبط را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ایران از کشورهای همسایه برای رفع معضلات زیست محیطی

میزبانی ایران از کشورهای همسایه برای رفع معضلات زیست محیطی