مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-11سياسي

توزیع روزانه غذا و افطاری در سطح کشور / افزایش تعداد حامیان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از توزیع روزانه غذا و افطاری در سطح کشور خبر داد و گفت: تعداد حامیان همزمان با هفته اکرام افزایش خواهد یافت.

- حبیب الله آسوده در گفتگو با خبرنگار مهر به اشاره به آغاز پویش مهدوی- افطاری ساده در سطح کشور اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این پویش با مشارکت و همکاری هیئت مذهبی، مراکز نیکوکاری، خیرین و مساجد در سطح کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: راهبرد و سیاست کمیته امداد در این طرح، رویکرد مردمی است و در واقع کمیته امداد بستری را فراهم کرده است تا خیرین، هیأت مذهبی و مراکز نیکوکاری در این ماه مبارک در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری گام بردارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه بالغ بر 1500 آشپزخانه در پویش اطعام مهدوی - افطاری ساده فعالیت دارند، گفت: بسته های غذایی طبخ شده توسط خیرین و گروه های جهادی در بین خانواده های نیازمند، مددجویان و.

توزیع می شود.

آسوده با بیان اینکه همزمان با طبخ و توزیع غذاهای اشاره شده، بسته های معیشتی نیز در اختیار افراد نیازمند قرار می گیرد، افزود: با توجه به اینکه توزیع غذا در برخی از مناطق صعب العبور و حاشیه شهرها سخت و دشوار است به همین منظور کمیته امداد با حمایت خیرین و نیکوکاران بسته های ارزاق را تهیه و در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه غذا و افطاری در سطح کشور / افزایش تعداد حامیان

توزیع روزانه غذا و افطاری در سطح کشور / افزایش تعداد حامیان