مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 23:322022-04-10فرهنگي

کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آنیمای ایتالیا توسط هنرمند مشهدی


فیلم سینمایی کلاغ ها به کارگردانی علی اکبر خداشناس جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم آنیمای ایتالیا را از آن خود کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی فیلم سینمایی کلاغ ها به کارگردانی علی اکبر خداشناس جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم آنیمای ایتالیا را از آن خود کرد.

علی اکبر خداشناس، کارگردان فیلم کلاغ ها، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با این فیلم که جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آنیمای ایتالیا را کسب کرده اظهار کرد: ساخت فیلم کلاغ ها از سال 1398 آغاز شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد تا اینکه در اواخر شهریور 1400 کار را مجدد آغاز کردیم و تا اواخر دی ماه آن را به اتمام رساندیم.

پس از پایان تولید فیلم به دلیل آشنایی دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم آنیما با بنده از طریق حضور و کسب جوایز فیلم قبلی ام در جشنواره های مختلف از این جشنواره که توسط دانشگاه پروجای ایتالیا برگزار می شود، ایمیلی دریافت کردم و از این طریق دعوت شدم تا با اثر جدید خود در جشنواره آنیما شرکت کنم.

وی افزود: فیلم کلاغ ها را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردم و چند روز پیش که اختتامیه آن به صورت آنلاین برگزار شد، مشخص شد که فیلم من توانسته جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آنیمای ایتالیا توسط هنرمند مشهدی

کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آنیمای ایتالیا توسط هنرمند مشهدی