مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:272022-04-10سياسي

گلایه از موازی کاری در دستگاه های فرهنگی/ هنر شهید آوینی کمتر دیده شده است


فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به عمق هنر شهید آوینی و گلایه از موازی کاری در دستگاه های فرهنگی گفت: متأسفانه در خصوص هنر شهید آوینی کمتر کار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان امشب در جلسه قرارگاه فرهنگی که در سالن شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان آوینی و صیادشیرازی، هفته هنر انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای شناخت بهتر هنرمندان متعهدی همچون شهید آوینی دانست.

وی با اشاره به تعاریف متعدد مقام معظم رهبری از تفکر و هنر انقلابی شهید آوینی گفت: در آثار ارزشمند شهید آوینی که در پرتو اندیشه بلند وی شکل گرفت، تصویر زیبایی از هنر از جهات مختلف به نمایش گذاشته و تفکرات، آثار و منظومه فکری این شهید که محلی برای تقابل هنر رحمانی و هنر شیطانی است، را به منصه ظهور رسانده است.

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: خداوند متعال مزد تلاش ها و مجاهدت های این شهید گران قدر را با شهادت داد.

دامغانی به اهمیت موضوع تعهد و مسؤولیت پذیری در هنرمندان اشاره و شهید آوینی را الگوی بارز هنرمند متعهد و انقلابی معرفی کرد.

وی با اشاره به عمق هنر شهید آوینی افزود: هر کدام از جملات شهید آوینی یک درس است که برای درک و شناخت آن باید ساعت ها وقت بگذاریم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از موازی کاری در دستگاه های فرهنگی/ هنر شهید آوینی کمتر دیده شده است

گلایه از موازی کاری در دستگاه های فرهنگی/ هنر شهید آوینی کمتر دیده شده است