مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-10اقتصادي

رشد بیش از 27 درصدی اقامت در تأسیسات گردشگری کرمان طی نوروز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: میزان رشد اقامت در تاسیسات گردشگری نسبت به سال 98، حدود 27.

1 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان ،سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان امروز  در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان با محوریت گزارش عملکرد دستگاه های مرتبط اظهار داشت:  از 25 اسفندماه تا پایان 13 فروردین بیشترین تردد ورودی و خروجی استان مربوط به 7 فروردین سال جاری است که در این روز ورودی به استان 65 هزار و 572 خودرو و خروجی 63 هزار و 122 خودرو بوده است.

باغ شاهزاده در صدر بازدیدها در ایام نوروز وی با اشاره به اینکه متوسط تردد استان حدود 20 درصد است، افزود: در این مدت 86 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که 81 نفر از هموطنان و 5 نفر از افاغنه بودند.

موسوی تصریح کرد: 640 بازدید نظارتی،  برگزاری 5 نوروزگاه، 118 مراسم آیینی و  سنتی، چیدمان 35 سفره  هفت سین در مناطق مختلف استان، برگزاری دو کنسرت در شهرهای ماهان و بم، ارائه خدمات 62 راهنمای گردشگری به مسافران از جمله  برنامه های اجرا شده در ایام نوروز در سطح استان بوده است.

 وی افزود: بیشترین بازدیدهای مسافران در ایام نوروز در استان کرمان به ترتیب مربوط به باغ شاهزاده، حمام گنجعلی خان و ارگ بم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 27 درصدی اقامت در تأسیسات گردشگری کرمان طی نوروز

رشد بیش از 27 درصدی اقامت در تأسیسات گردشگری کرمان طی نوروز