مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 19:022022-04-10سياسي

طرح نشانه گذاری برای جلوگیری از تعرض اراضی ساحلی اجرای شود


رییس کل دادگستری گیلان با تأکید بر لزوم اجرای طرح نشانه گذاری برای جلوگیری از تعرض به اراضی ساحلی، گفت: عدم اقدام به موقع مصداق ترک فعل بوده و دستگاه قضا برخورد می کند.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی در نشست بررسی مشکلات سواحل آزاد شده با قدردانی از اقدامات دولت در انجام تکلیف قانونی آزادسازی سواحل، اظهار کرد: در ماده 64 برنامه چهارم توسعه دولت مکلف به آزادسازی سواحل شده و بعد از آزاد سازی مراحل دیگری نیز پیش بینی شده است.

وی ارائه خدمات تفریحی و رفاهی در سواحل را از حقوق مردم دانست و گفت: طرح های تفریحی ساحلی باید در مناطق خاصی با تأمین امنیت برای عموم مردم اجرایی شود.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بعد از آزاد سازی حریم 60 متری سواحل و همچنین 12 متر بعد از آن، باید طرح نشانه گذاری سواحل جهت جلوگیری از تعرض به این اراضی آغاز شود، افزود: بر اساس قانون تشخیص و شناسایی این محدوده بر عهده وزارت نیرو و جهاد کشاورزی است و باید سریعاً در استان گیلان اجرایی شود.

وی انتخاب منطقه ای را به عنوان پایلوت و نمونه برای اجرایی شدن طرح نشانه گذاری الزامی دانست و اضافه کرد: عدم اقدام به موقع مسئولان متولی، مصداق ترک فعل بوده و دستگاه قضایی با آن برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نشانه گذاری برای جلوگیری از تعرض اراضی ساحلی اجرای شود

طرح نشانه گذاری برای جلوگیری از تعرض اراضی ساحلی اجرای شود