مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:422022-04-10سياسي

اجرای طرح «ضیافت الهی» در 52 بقعه متبرکه لرستان


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای طرح «ضیافت الهی» در 52 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: در سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) نیز برنامه ای با عنوان «خدیجه (س)؛ - ایسنا/لرستان معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای طرح ضیافت الهی در 52 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: در سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) نیز برنامه ای با عنوان خدیجه (س)؛ مادر امت درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه ماه مبارک رمضان است که از اول ماه مبارک رمضان در 52 بقعه متبرکه شاخص استان لرستان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: طرح ضیافت الهی شامل بیان مباحث قرآنی، ترتیل خوانی و جزءخوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم است که در این راستا از یک مفسر قرآن کریم از قم برای برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در استان لرستان دعوت شده است و در مسجد فاطمه زهرا(س) و حسینیه ثارالله سپاه خرم آباد تفسیر قرآن را با حضور این مفسر قرآن داریم.

عباس زاده به ترتیل خوانی و جزءخوانی روزانه قرآن در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد و پخش آن از سیمای افلاک اشاره کرد و ادامه داد: با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «ضیافت الهی» در 52 بقعه متبرکه لرستان

اجرای طرح «ضیافت الهی» در 52 بقعه متبرکه لرستان